DOOM recibe la actualización 6.66 que desbloquea todos los DLC multijugador

 

Bethesda e id Software han lanzado una nueva actualización para DOOM. De acuerdo a las notas de la misma, esta actualización desbloquearía todo el contenido DLC a los poseedores del título. Esto básicamente significa que todos los mapas, armas, armaduras y demonios disponibles vía DLC serán disfrutables por todos gratuitamente.

Además esta nueva actualización introduce un nuevo sistema de progresión y un nuevo sistema de runas que remplazará al modulo de hackeo. Este nuevo sistema de progresión permitirá a los jugadores desbloquear armas adicionales, demonios y equipamientos, en vez de ser una distribución completamente aleatoria.

Otro detalle importante de esta nueva actualización 6.66 de DOOM es que todos los niveles multijugador han sido reseteados al nivel 0. Por último ambas compañías han anunciado un nuevo fin de semana gratuito donde los jugadores podrán jugar los dos primeros niveles de la campaña y disfrutar de todo el contenido online libremente.

 

DOOM’s Update 6.66:

 

Multiplayer:

  • Fixed an issue where textures appeared to glow on the player’s character.
  • Fixed an issue in Multiplayer where players would respawn frozen at the beginning of a Freeze Tag round.
  • Fixed an issue in Multiplayer where parts of the player model appeared transparent in some circumstances.
  • Fixed an issue where players would disconnect from a match under certain conditions.
  • Fixed an issue in Infernal Run where picking up the ball when out of ammo would cause problems with passing or receiving the ball.
  • Fixed an issue with the Multiplayer Challenge “Aimbot Hax” where Reaper Longshots would not count towards challenge completion.
  • Fixed an issue in Multiplayer with inconsistent power item spawns on Outbreak.

 


SnapMap:
  

  • Added rotate on XYZ axis to the Grab Object manipulate controls
  • Added setting to remove network limitation on single player only maps.
  • Resolved various freeze and crash bugs.
  • Fixed various matchmaking and lobby issues.
  • Fixed visual bugs that result from combining specific HUD elements
  • Fixed various freezes and crashes with using Campaign Model.
  • Fixed coop crash with Bob and Rotate settings.
  • Fixed bug that caused AI to run into blocking volumes set to Block Demons and AI Sight.
  • Improved collision issues causing AI to partially fall into blocking volumes set to Block Demons.